بهترین وکیل تهران | وکیل مجرب | وکیل

وکیل مجرب و بهترین وکیل تهران در گروه وکلای و امکان صحبت کردن با وکیل دادگستری

بهترین وکیل تهران | وکیل مجرب | وکیل

وکیل مجرب و بهترین وکیل تهران در گروه وکلای و امکان صحبت کردن با وکیل دادگستری

۴ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

شاید بتوان گفت در خصوص مباحث حضانت فرزندان تا چندین سال ضعف قانونی زیادی مشاهده می گردید، مواردی چون تعیین محدوده سنی متفاوت برای فرزندان پسر و دختر جهت حضانت والدین و یا محدود بودن مصادیق سلب حضانت از یکی از والدین به نفع دیگری، باعث می شد عنصر صلاح و مصلحت فرزند در این میان گم گردد و فرزند پیش از پیش در میان چرخ های تصمیمات گزنده و تلخ قانون صرف له گردد…

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۰۰ ، ۱۸:۴۳
مرتضی اکبری

در حالت کلی مالیات به پرداختی می گویند که به صورت بالعوض انجام می شود. حال این مالیات خود به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم تقسیم می شود که هر یک دارای قوانین مخصوص به خود است. وکیل مالیاتی شخصی است که به تمام قوانین مالیات مستقیم و غیر مستقیم واقف بوده و می تواند در این زمینه مشاوره های تخصصی را خدمت شما ارائه دهد. شناختن بهترین وکیل مالیاتی و وکیل متخصص می تواند کمک زیادی به حل مشکلات شما بکند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۰۰ ، ۲۰:۰۱
مرتضی اکبری

امروزه با توجه به عواملی مثل ناثباتی نرخ ارز و اقتصاد، کم شدن قدرت خرید، افزایش قیمت مسکن و دیگر مستغلات، افزایش نرخ طلاق و ...، مفاهیم حقوقی به یکی از پیچیده ترین موضوعات روز جامعه بدل شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۰۰ ، ۱۹:۳۸
مرتضی اکبری

بطور کلی نگهداری فرزند با پدر و مادر می باشد که همان والدین می باشند اما زمانی که زوجین از هم جدا شوند یا یکی از انها فوت کنند موضوع حضانت  مطرح می شود و به همین مناسبت هم در قانون مدنی در خصوص حضانت فرزندان بعد از فوت والدین و حضانت فرزندان بعد از طلاق تعیین تکلیف شده است بدین اساس طبق قانون مدنی در صورتی که یکی از والدین فوت کند و حضانت با دیگری است و اگر هر دو فوت کنند بر عهده ی جد پدری خواهد بود ولی اگر بنا به دلایلی از هم جدا زندگی کنند بسته به اینکه فرزند دختر باشد یا پسر قانون شریط نگهداری را معین کرده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۰۰ ، ۲۲:۱۸
مرتضی اکبری