بهترین وکیل تهران | وکیل مجرب | وکیل

وکیل مجرب و بهترین وکیل تهران در گروه وکلای و امکان صحبت کردن با وکیل دادگستری

بهترین وکیل تهران | وکیل مجرب | وکیل

وکیل مجرب و بهترین وکیل تهران در گروه وکلای و امکان صحبت کردن با وکیل دادگستری

بهترین وکیل مالیاتی

يكشنبه, ۲۱ شهریور ۱۴۰۰، ۰۸:۰۱ ب.ظ

در حالت کلی مالیات به پرداختی می گویند که به صورت بالعوض انجام می شود. حال این مالیات خود به دو صورت مستقیم و غیر مستقیم تقسیم می شود که هر یک دارای قوانین مخصوص به خود است. وکیل مالیاتی شخصی است که به تمام قوانین مالیات مستقیم و غیر مستقیم واقف بوده و می تواند در این زمینه مشاوره های تخصصی را خدمت شما ارائه دهد. شناختن بهترین وکیل مالیاتی و وکیل متخصص می تواند کمک زیادی به حل مشکلات شما بکند.

 

به بیانی دیگر وکیل مالیاتی فردی است که در زمینه های مختلفی همچون تکنولوژی های مربوط به حرفه و قانون مالیات متخصص بوده و می تواند از نظر فنی و قانونی زمانی که دچار مشکل مالی می شوید از او کمک بگیرید و پس از مشاوره نیز می توانید از بروز مشکالت دیگر جلوگیری کنید. وکیل مالیاتی یکی از وکلایی است که باید در حرفه خود متخصص باشد تا بتواند تمامی جوانب موجود در پرونده را رسیدگی کرده و از تمامی تجربیات خود در خصوص حل پرونده بهره گیرد.

 

یک وکیل متخصص در حوزه مالیات فردی است که از تمامی قوانین قدیم و جدید مطلع بوده و بتواند در جهت حل پروندههایی که در دست دارد، تمامی مهارت های خود را به کار گیرد تا بتواند پرونده موکل خود را به سادگی حل و فصل کند.

یک وکیل مالیاتی باید حداقل دارای مدرک لیسانس در رشته حقوق و اقتصاد مالی باشد و با گذراندن یک دوره کارآموزی در ادار ه دارای ی و ادارات مالیاتی به تمامی جوانب پرونده های مالیاتی مسلط شود تا بتواند تجربیات الزم را به خوبی کسب کند و در پرونده هایی که در زمان آینده وکالت آنها را بر عهده می گیرد مسلط باشد.


وظایف وکیل مالیات به چه صورت است؟

پیشتر در خصوص وکیل مالیات و وظایفی که یک وکیل باید به آن واقف باشد توضیحاتی را خدمت ش ما ارائه دادیم، حال می خواهیم وظایف یک وکیل مالیات که شامل وظایف بسیاری است را برای شما نام ببریم:

• مسلط بر بخش مالیات بر درآمد در مشاغل مختلف

• مسلط بر معافیت های مالیاتی

• مسلط بر امور رسیدگی و تعیین درآمد که شامل مالیات مشاغل است

• مسلط بر مراجع حل اختالفات مالیاتی

• تسلط بر روی آموزش ها و نرم افزارهای حسابداری

• آشنایی با حسابداری صنعتی و آموزش های مالیاتی

همانطور که مالحظه فرمودید یک وکیل مالیات باید به بسیاری از امور آگاهی کامل داشته باشد و یا تسلط کامل و کافی را در حوزه کاری خود داشته باشد . تمامی موارد گفته شده جزوی از وظایف وکالی مالیاتی است که وکیل مورد نظر باید در تمامی امور گفته شده آشنایی و تسلط کامل را با آنها داشته باش د تا بتوان عنوان کرد که وی یک وکیل متخصص است و او را به عنوان بهترین وک یل مالیات ی نام برد.


در چه زمانی به وکیل مالیاتی احتیاج پیدا خواهید کرد؟

الزم است بدانید که وکیل مالیاتی و حسابدار دو فرد با وظایفی متفاوت هستند و نمیتوان وظایف این دو شخص را به مانند یکدیگر دانست. حسابدار می تواند به امور مالیاتی رسیدگی کرده و در حوزه کاری خود خبره باشد اما وکیل مالیاتی کارهای خاصی را مدیریت می کند که یک فرد حسابدار قادر به انجام آن نیست و همین امر منجر به ایجاد تفاوت بین یک حسابدار و وکیل مالیاتی می شود.

 

بنابراین در هر زمانی و به هر دلیلی که با مشکالت مالیاتی برخورد کردید باید لزوما از فردی خبره همچون وکیل مالیاتی کمک گیرید تا بتوانید مسائل و مشکالت خود را به خوبی حل کنید تا مسائل از طریق قانون و به صورت قانونی حل شود.حال سوال اینجاست که با آگاهی از مسائل گفته شده چه زمانی به وجود وکیل احتیاج پیدا می کنیم؟

اگر شما فردی هستید که به امور مالیاتی آن هم به طور کامل آشنایی دارید در این صورت خودتان می توانید به مسائل پیش آمده رسیدگی کنید و احتیاجی به مشاور مالیاتی نخواهید داشت اما اگر هیچ آگاهی از مسائل حقوقی و مالیاتی ندارید به همین دلیل بهتر است از راهنمایی های فردی استفاده کنید که بتواند در تمامی امور مشکل ایجاد شده شما را راهنمایی کند. در این صورت هم در زمان شما صرفه جویی خواهد شد و هم در برخی مواقع از هزینه های اضافی به وجود آمده جلوگیری می شود.

البته درست است که شما به جهت کمک گرفتن از یک وکیل باید حق الزحمه وی را پرداخت کنید اما به این موضوع توجه کنید که در صورت کمک گیری از راهنماییهای یک وکیل مالیاتی میتوانید در مدت زمان بسیار کوتاه تری مشکالت به وجود آمده را حل کنید و پروند ه موجود قطعا با سرعت باالتری حل می شود.

بهترین وکیل مالیاتی چه کاری انجام میدهد؟

مسائلی بسیاری وجود دارد که انجام آن باعث می شود تا یک فرد به بهترین وکیل مالیاتی تبدیل شود که ما در این بخش به چند مورد از مهمترین آنها اشاره می کنیم:

آگاه به تمام امور: یک وکیل مالیاتی را می توان به عنوان بهترین وکیل مالیاتی عنوان کرد که بتواند از تمامی مسائل حقوقی و تبصره هایی که درون قانون وجود دارد به صورت کامل آگاه بوده و در صورت لزوم بتواند اطالعات خود را بروز کند. در صورت بروز کردن اطالعات وکیل باید به تمامی جوانب امور شغلی خود مسلط باشد و بتواند بهترین راهنماییها و تصمیم ها را برای موکل خود به ارمغان آورد.

 

داشتن فن بیان قوی: وکیل مالیاتی که فن بیانی قوی داشته باشد می تواند با کمک زبان و مهارت های گفتاری با موکل و قاضی صحبت کرده و آنها را در جریان امور قرار دهد. بهترین وکیل مالیاتی فردی است که بتواند به زبان ساده تر تمامی امور را برای موکل خود روشن کرده تا موکل بتواند مسائل را به خوبی درک کند.

 

تجربه کاری: وکیل مالیاتی نیز به مانند تمامی وکال و افراد حرفه ای باید در زمینه و حرفه کاری خود تجربه بالایی داشته باشد و به تمام امور مربوط به پرونده خود آگاهی کامل داشته باشد تا بتواند موکل خود را به خوبی در پرونده و مسئله پیش آمده راهنمایی کند.

داشتن اخلاق حرفه ای: اخالق حرفه ای یکی دیگر از مهمترین ویژگی های یک وکیل مالیاتی به حساب می آید. اخالق حرفه ای شامل تمامی استانداردها، اصول و وظایف فردی یک شخص و سازمانی است که فرد در آن مشغول به کار است. بنابراین یک وکیل حرفه ای باید بتواند در تمامی مراحل حل پرونده و در هنگام انجام وظایف خود، اخالق حرفه ای داشته باشد تا بتوان وی را فردی حرفه ای عنوان کرد.

وکیل متخصص می تواند با تجارب و علمی که در طی سال ها به دست آورده است شما را در زمینه های مالیئو حقوقی راهنمایی کند.انتخاب یک وکیل خوب می تواند سخت ترین مرحله یک مشکل باشد و شما باید با دقت زیادی این کار را انجام دهید.گروه وکلای عدل ایران با داشتن پروژه های موفق در هر زمینه ای و ارتباط با برترین وکلای کشور می تواند این کار را برای شما انجام دهد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۲۱
مرتضی اکبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی