بهترین وکیل تهران | وکیل مجرب | وکیل

وکیل مجرب و بهترین وکیل تهران در گروه وکلای و امکان صحبت کردن با وکیل دادگستری

بهترین وکیل تهران | وکیل مجرب | وکیل

وکیل مجرب و بهترین وکیل تهران در گروه وکلای و امکان صحبت کردن با وکیل دادگستری

وکیل طلاق تهران

سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۰۷:۵۳ ب.ظ

وکیل طلاق تهران کیست؟ برای انتخاب بهترین وکیل طلاق در تهران به چه نکاتی توجه کنیم؟ حق الوکاله وکیل طلاق تهران چه میزان است؟ برای برقراری ارتباط با وکیل طلاق تهران به کجا مراجعه کنیم؟ در این نوشته به بررسی دقیق این موضوع می پردازیم.

انتخاب یک وکیل خوب برای طلاق از اهمیت بالایی برخوردار است.طبیعتا شما نمی توانید به هر وکیلی اعتماد کنید.برای انتخاب وکیل مورد اعتماد در گام اول بهتر است از اطرافیان و نزدیکان پرس و جو کنید.می توانید از کسانی کمک بگیرید که شرایطی مشابه شرایط شما داشتند.برای انتخاب وکیل طلاق باید به نکات زیر توجه کنید زیرا موقعیت مالی شما در خطر قرار می گیرد.

انتخاب وکیل طلاق تهران
قبل از هر چیز باید از وکیلی درخواست کمک کنید که تخصص وی در زمینه طلاق و خانواده باشد تا با توجه به جزئیات روند طلاق بتواند مشکل شما را به راحتی حل نماید.

بهتر است قبل از انتخاب وکیل پایه یک با او دیداری دوستانه داشته باشید.باید بتوانید با وکیل خود ارتباط دوستانه و صمیمی برقرار کنید زیرا قرار است ساعت ها و روزهای زیادی را باهم سپری کنید.اگر با وکیل مورد نظر به توافقات اولیه رسیدید می بایست اطلاعات ضروری و اساسی زندگی مشترک خود را به او ارائه دهید.این اطلاعات می تواند شامل طول مدت ازدواج،شغل همسر،بحث روابط زناشویی ،نحوه برخورد همسرتان با شما و… باشد.

اگر در زندگی مشترک خود میان شما و همسرتان بحث های مالی وجود داشت و شما خواهان بررسی این امور هستید باید جزئیات آن نظیر حساب های بانکی،اوراق بهادار،پرداخت قبوض و… را به او ارائه دهید.اگر همسرتان به شما بدهی مالی دارد باید اسناد آن را در اختیار وکیل قرار دهید.

در مورد میزان حق الوکاله وکیل باید بدانید برخلاف قانون کانون وکلای دادگستری ،میزان آن بصورت توافق بین دو طرف صورت می گیرد.اگر شما خواهان پیگیری شدید و دقیق مسائلتان از طرف وکیل هستید باید میزان هزینه بیشتری را پرداخت کنید.

اگر بعد از مطرح کردن مشکلاتان متوجه شدید که وکیل با دقت و شدت پیگیری کارتان نیست یا پاسخ گوی تماس های شما نیست بهتر است به سراغ وکیل دیگری بروید.

منبع

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۷/۲۰
مرتضی اکبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی