بهترین وکیل تهران | وکیل مجرب | وکیل

وکیل مجرب و بهترین وکیل تهران در گروه وکلای و امکان صحبت کردن با وکیل دادگستری

بهترین وکیل تهران | وکیل مجرب | وکیل

وکیل مجرب و بهترین وکیل تهران در گروه وکلای و امکان صحبت کردن با وکیل دادگستری

مشاوره حقوقی با بهترین وکیل تهران

يكشنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۵۸ ب.ظ

معنی لغوی نمایندگی سپردن امری به دیگری است . حال این کار حقوقی باشد یا اخلاقی یا اصل کلمه به معنای تفویض یا همان سپردن و واگذار کردن است و در اصل عقیده به اقدامی دارد که در آن یک نفر به عنوان موکل امری را به فردی همانند وکیل پایه یک دادگستری واگذار می کند و به آن شخص نیابت می دهد . شخص نایب وکیل است .

معنای حقوقی و قانونی کار نمایندگی چه هست؟ بهترین وکیل غرب تهران کیست؟

در ماده شماره 656 ضابطه مدنی تعریف نمایندگی به این شکل است : نمایندگی عقدی است که به طبق آن یکی از دوجانب طرف دیگر را برای امری نایب خود می نماید .

وکیل می تواند در تمام مراحل دادرسی بر سر پرونده حاضر باشد در حالیکه خود موکل اینگونه اجازه ای را دارا نیست . همین مسئله یکی از دلایلی است که پیوند قرارداد نمایندگی را بسیار لازم می نماید . پیشنهاد اکید ما پیوند قرارداد نمایندگی با یکی از وکلای کارکشته و خبره همانند گروه وکلای آریا دادیار وکیل پایه یک دادگستری و وکیل غرب تهران وجود دارد .

نمایندگی از نوع نمایندگی اتفاقی : در این نوع از نمایندگی نوع نمایندگی با شیوه نخست کاملا متفاوت وجود دارد به این شکل که افرادی هستند که بصورت رسمی وکیل پایه یک یا دو نیستند اما دادهها و تجربیات حقوقی مناسب دارند . این اشخاص اجازه دارند بصورت محدود در محاکم قانونی برای خویشاوندان و اقوام خودشان تا سطح درجه یک و درجه دو هم برای اقوام نسبی و برای اقوام سببی خود تا سطح سوم وکیل شوند . اگرچه باز هم محدودیت دیگری وجود دارد و آن این مسئله است که تا سه بار در سال می تواند این اتفاق یعنی نمایندگی اتفاقی به آنان اجازه داده شود .

قبول نمایندگی از نوع معاضدتی : نمایندگی معاضدتی به نوعی از نمایندگی اطلاق می شود که در سوال ها معین حقوقی از طرف نخست کانون وکلا و سپس از طریق مرکز کار مشاورین حقوقی و اینگونه وکلا و اینگونه کارشناسان حقوقی پرونده ای به یک وکیل دادگستری همانند وکیل پایه یک دادگستری در غرب تهران واگذار داده می شود . فراموش نکنید بهترین نتیجه را تنها با بهترین وکیل می توان گرفت. حال نوبت بررسی چهارمین نوع نمایندگی که در ضابطه پیش بینی شده است فرا رسیده است .

نمایندگی از نوع نمایندگی تسخیری : نمایندگی تسخیری به نوعی معین از نمایندگی اطلاق می شود که در طی آن از طرف خود دادسرا و محکمه قانونی وکیل در اختیار متهم نهاده می شود .

این نوع نمایندگی یعنی نمایندگی تسخیری شروط معین خود را دارد از جمله فقدان توانایی موکل در گرفتن وکیل و اینگونه شرط دیگر این است که پرونده نمایندگی در مورد جرایم تعیین شده قانونی باشد که محتمل است مجازات آنها قصاص نفس و یا اعدام و اینگونه رجم و یا حبس ابد باشد .

همانگونه که می بینید این نوع نمایندگی برای جرایمی است که محتمل است عقوبت و مجازات بسیار سنگینی در پی داشته باشند . اگر در این جرایم متهم به هر دلیلی از جمله فقدان توانایی وکیل معارفه ننماید دادسرا او را وظیفه به قبول وکیل تسخیری می کند و الزام در این مورد در ضابطه صریح شده است مگر اینکه در برخی از جرایم که منافی عفت باشند و موارد معین است و موکل می تواند علیرغم معارفه وکیل تسخیری از طرف دادسرا از پذیرش آن خودداری و امتناع کند.

نمایندگی جهت مطالعه نمودن پرونده در محاکم و دادسرا ها : گاهی اوقات موکل به ادله ها بسیاری از جمله فقدان توانایی مالی در گرفتن وکیل برای کل مراحل دادرسی می تواند وکیلی را به نیابت بگیرد تنها برای مطالعه پرونده و دانستن محتویات پرونده .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۱۰
مرتضی اکبری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی